Google+ Followers

poniedziałek, 4 marca 2013

...tak jakoś wyszło...

...czasami kiedy powinniśmy zrobić wiele innych rzeczy, nachodzi nas na zrobienie czegoś dokładnie odwrotnego, właśnie tak teraz mam...zamiast jak cała reszta zabrać się za kartki wielkanocne i zrobić coś iście wiosennego,  mnie jakoś wzięło na grungowe klimaty i tak powstał layout pod dekoradorowe logo, do którego mogłam wykorzystać swój nowy nabytek od 3rd Eye ,tu jeden z moich dwóch nowych stempli - "brick wall", tusz latarni morskiej, taśma dekoracyjna  w groszki od Heyda, do tego mixmedia dyfusions ink spray w których świat powolutku się zagłębiam, plus napis maszynowy, wszystko ućkane na zwykłej kartce papieru i oto jest - grungowa sciana pod wezwaniem DekoraDory ;)




























Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Fajnie, że trafiłaś na mojego bloga :) Zawsze z ogromną ciekawością czytam wszystkie komentarze :) Będzie mi miło, jeśli zostawisz również od siebie jakieś słowo lub dwa ;) Jeśli spodobały Ci się moje prace zapraszam również do polubienia mojego profilu Facebooku.