Google+ Followers

środa, 17 kwietnia 2013

Mlask....rozdawajka i nowe genialne stemple w 3rd Eye. Sprawdźcie sami. Mnie urzekł industrialny stempel, dzięki któremu można szybko zmienić charakter kartki na bardziej męski. A tak naprawdę, to chcę je wszystkie ;) Niżej wklejam też katalog, są genialne !! Gratulacje dla całego zespołu projektantów, Wasze trzecie oko, zawsze dodaje pikanterii pracom :)

http://3rdeyecraft.blogspot.com/2013/04/newdesigns.html?showComment=1366187460004#c6690165569625463272          
Link do katalogu


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Fajnie, że trafiłaś na mojego bloga :) Zawsze z ogromną ciekawością czytam wszystkie komentarze :) Będzie mi miło, jeśli zostawisz również od siebie jakieś słowo lub dwa ;) Jeśli spodobały Ci się moje prace zapraszam również do polubienia mojego profilu Facebooku.