Google+ Followers

środa, 24 lipca 2013

PODAJ DALEJ goes to ;)

Kochani, nie spodziewałam się, że tak szybciutko przekażę pałeczkę, tak niedawno przejętą  od Różanej Ławeczki :). Postaram się dorównać moimi upominkami, prezentom jakie dostałam od Agnieszki. Raz jeszcze piękne dzięki :)) Co najważniejsze, dwie nowe duszyczki kontynuują zabawę :)
Przedstawiam Wam zatem :
 
oraz
Zacęcam wszystkich do zaglądania do blogowego świata dziewczyn ;)
 
 
Moje drogie, poproszę Was o przesłanie do mnie adresów do przesyłki, która już dla Was przygotowałam :))
 
 
Pozdrawiam,
Dora


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Fajnie, że trafiłaś na mojego bloga :) Zawsze z ogromną ciekawością czytam wszystkie komentarze :) Będzie mi miło, jeśli zostawisz również od siebie jakieś słowo lub dwa ;) Jeśli spodobały Ci się moje prace zapraszam również do polubienia mojego profilu Facebooku.