Google+ Followers

poniedziałek, 8 lipca 2013

taca decoupage z orchideą

Nadrabiam zaległości wrzucając moje decoupagowe tworki. Oto jedna z moich tac. Zrobiłam tu motyw na cimnym tle, który zapewne dla wszystkich pozątkujących w decoupagu sprawia trochę trudności, bo jak wiadomo przy cimny tle motyw stapia się z ciemnym kolorem podkładu i nasza robota idzie na marne. Co więc zrobić gdy bardzo chcemy by nasz motyw znalazł się na cimnym tle? Możemy uzbroić się w specjalne medium do tego, bądź poprostu podmalowujemy miejsce gdzie znajdzie się nasz motyw na biało i tam przyklejamy serwetkę :)  dla tych, którzy wolą gotowe przedmioty i nie lubią się paćkać w farbach taca i inne duperele w moim sklepie na artillo



 
 

Pozdrawiam,
Dora
 
 
 

 

3 komentarze:

  1. Piękna! Jeszcze czarnego tła nie robiłam:) Moc pozdrowień!ps.Gratulacje odnośnie "podaj dalej"!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu dziękuję za wszystkie miłe słowa i oczywiście wzajemnie gratuluję :) A pro po tacy, to sama byłam z siebie dumna, jak sobie przypomnę swoją minę kiedy przy pierwszych pracach na ciemny tle "znikał" obrazek...;)

      Usuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń

Fajnie, że trafiłaś na mojego bloga :) Zawsze z ogromną ciekawością czytam wszystkie komentarze :) Będzie mi miło, jeśli zostawisz również od siebie jakieś słowo lub dwa ;) Jeśli spodobały Ci się moje prace zapraszam również do polubienia mojego profilu Facebooku.