Google+ Followers

poniedziałek, 13 stycznia 2014

Dla Babuni

Tak dzisiaj wszyscy jesteśmy zagonieni, że nie pamiętamy o istotnych sprawach, osobach..... Ja ostatnio gonię tak, że jak mnie ktoś pyta ile mam lat, to zawsze chcę powiedzieć kilka mniej, ale nie ze wstydu, że taka stara, tylko z zapomnienia i przyzwyczajenia ;) Czas goni, a zawrócić go nie sposób, zawsze przed Dniem Babci i Dziadka nachodzi mnie taki sentymentalny nastrój, niestety mam już tylko jedną Babcię :( , ale kartki co roku robię z myślą o wszystkich Dziadkach. W tym roku babciowe w klimacie iście wiosennym :) W pracy użyłam urocze digi stempelki z Pracowni Rękodzieła Szok





Pozdrawiam,
Dora

4 komentarze:

  1. Piękne kartki (na Dzień Dziadka również!) i pięknie napisane posty...
    pozdrawiam, będę zaglądać!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pięknie dziękuję :) Pozdrawiam i oczywiście zapraszam również na FB :)

      Usuń

Fajnie, że trafiłaś na mojego bloga :) Zawsze z ogromną ciekawością czytam wszystkie komentarze :) Będzie mi miło, jeśli zostawisz również od siebie jakieś słowo lub dwa ;) Jeśli spodobały Ci się moje prace zapraszam również do polubienia mojego profilu Facebooku.