Google+ Followers

wtorek, 14 stycznia 2014

I coś dla Dziadka

Mój dziadek, a znałam tylko jednego ze swoich dziadków, był dla mnie uosobieniem elegancji, pewności siebie o uroku osobistym nie wspomnę, być może nawet po nim mam jakieś zdolności manualne, pamiętał jak malował mi na kartce koniki. Kolorem, który zawsze mi się kojarzy z dziadkiem jest brąz, zieleń i wszelakie kratki, większość garderoby mojego dziadka była właśnie w tych odcieniach, stąd też z pamięcią o moim dziadku powstały karteczki z okazji zbliżającego się Dnia Dziadka. Sięgając pamięcią wstecz przypominam sobie czasy zgoła inne od tych dzisiejszych, gdzie nikt nie szalał jak dziecko rozwaliło sobie kolano lub jechało rowerem bez kasku w milionie innych ochraniaczy, właśnie tak mój dziadek woził mnie swoim rowerem, nie na żadnym bagażniku, a na ramie roweru, ech co to był za czas beztroski :) No ale dość pisania, przedstawiam Wam pulowerowo-koszulowe karteczki dla Dziadka. Stempelek ze zbiorów Joligg :)



Pozdrawiam,
Dora

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Fajnie, że trafiłaś na mojego bloga :) Zawsze z ogromną ciekawością czytam wszystkie komentarze :) Będzie mi miło, jeśli zostawisz również od siebie jakieś słowo lub dwa ;) Jeśli spodobały Ci się moje prace zapraszam również do polubienia mojego profilu Facebooku.