Google+ Followers

niedziela, 4 maja 2014

Kolorowo-kwiatuszkowa kopertówka ślubna

Szał ślubów anno domini 2014 uważam za rozpoczęty ;P Kopertówka z okazji ślubu Kasi i Radka, z uroczych kwiatkowych papierów, z moimi ulubionymi birmatowymi wycinankami, które przez przypadek i moją nieuwagę, straciły w transporcie jednego gołębia ;P Już wyjaśniam, w oryginale cała wycinanka ma przy wstędze po gołąbku z każdej strony, u mnie wyfrunęły ;),ale chyba w końcowym efekcie to dobrze,że tak się stało ;) W środku oczywiście moje ulubione digi wierszowanki z życzeniami dzięki uprzejmości Joligg. Resztę myślę opiszą same fotki.
P.S. Mam nadzieję,że wszyscy wypoczęliście na weekendzie majowym :)


Pozdrawiam majówkowo,
Dora

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Fajnie, że trafiłaś na mojego bloga :) Zawsze z ogromną ciekawością czytam wszystkie komentarze :) Będzie mi miło, jeśli zostawisz również od siebie jakieś słowo lub dwa ;) Jeśli spodobały Ci się moje prace zapraszam również do polubienia mojego profilu Facebooku.