Google+ Followers

niedziela, 1 czerwca 2014

Na 90 urodziny

Zrobiliśmy na Dzień Dziecka niespodziankę Babci ;), która za chwilę kończy 90 lat. Wpadliśmy z tortem, była naturalnie kartka z życzeniami, śpiewanie sto lat i tego typu rozrywki. Jako,że do Babci po raz pierwszy zajechał ze mną mój nie-mąż, pokazałam mu dawne królestwo mojej Babci, jej stary domek w którym stało dawniej wielkie krosno, na którym wytkała mnóstwo materiałów. Niestety krosno jest już rozebrane, więc nie pochwalę się zdjęciami, ale pstryknęłam piękne drzwi do domu dziadków. Uzmysłowiłam sobie dziś jeszcze jedno, zawsze kiedy osoby, które trochę mnie znały i nie kojarzyły mnie nigdy z rękodziełem zawsze zaskoczone moimi pracami zadają mi pytanie " a po kim ty masz ten talent?",zwykle nie wiedziałam co odpowiadać, teraz wiem ,że śmiało mogę powiedzieć, ze również po Babci :)


Pozdrawiam,
Dora

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Fajnie, że trafiłaś na mojego bloga :) Zawsze z ogromną ciekawością czytam wszystkie komentarze :) Będzie mi miło, jeśli zostawisz również od siebie jakieś słowo lub dwa ;) Jeśli spodobały Ci się moje prace zapraszam również do polubienia mojego profilu Facebooku.