Google+ Followers

poniedziałek, 13 października 2014

Kartka - parawan na roczek Maksia

Z szanownym Panem Maksymilianem, znamy się nie od dziś ;), ba nawet nie tylko od roku, który niedługo będzie świętował... gdyż tego przystojniaka poznałam gdy był jeszcze w brzuchu jego Mamy, a prywatnie mojej kuzynki Ani :), już wtedy Ciocia Dora pstrykała mu zdjęcia:). Z ostatniej wizyty Ciocia Dora znowu obfociła Maksia, dzięki czemu mogłam się poratować przy zdobieniu kartki :) A całe przedsięwzięcie stąd,że druga Ciocia chce zrobić niespodziewankę urodzinową na pierwsze urodzinki Maksiula. Wskazówka od Cioci Magdy - "jakąś fajną" ;)... hmmm.... głowiłam się i głowiłam i postanowiłam zrobić kartkę inną niż te które robię standardowo, która nie będzie tylko miejscem na życzenia, ale też fajną ozdobą pokoju malucha. No i padło na kartkę - parawan, a po niepolskiemu ;) tri shutter card,naturliś tutka do jej złożenia znalazłam w sieci :), tylko miejsce na życzenia wykombinowałam sobie sama w kieszonce, bo mi te życzenia ciut psuły wszystko ;P.Użyłam niezastąpionych grafik z Kubutkiem od Janet z Digital Paper, tekturkę - ramkę z napisem smile, nie pamiętam gdzie ją zakupiłam :(,trochę dekoracyjnych taśm,papiery z Galerii Papieru no i proszę ja Was, takie oto cóś wyszło. Załączam też foto Maksia sprzed roku w brzuniu ;)


Ściskam,
Dora

2 komentarze:

Fajnie, że trafiłaś na mojego bloga :) Zawsze z ogromną ciekawością czytam wszystkie komentarze :) Będzie mi miło, jeśli zostawisz również od siebie jakieś słowo lub dwa ;) Jeśli spodobały Ci się moje prace zapraszam również do polubienia mojego profilu Facebooku.