Google+ Followers

niedziela, 6 października 2013

Dyniowo Halloweenowo

Wyjechałam na tydzień, a tu tyyyyyle się działo. Teraz będę nadrabiała zaległości. Większość koleżanek po fachu pewnie ma już góry bombek, ale ja jeszcze walcze z zajęciami zimowymi i zostaje w klimaie złotej jesieni. Zacznę od tematu dyń, jak jesień to bez dyń ani rusz, szczególnie jesli ktoś tak jak ja lubi wszystko co swoim naturalnym pięknem oko cieszy. Ja do natury dodaje swoje pięć groszy i bawię się w chirurga i za pomocą ostrych cięć robię carvingowe dynie. Dla tych ,którzy pierwszy raz spotykają się z nawą carvingu, przybliżę odrobinę temat, który poznałam ponad rok temu, kiedy zafasynowałam się rzeźbieniem w arbuzach, co prawda moje prace dalekie są od pięknych ażurowych prac azjatyckich zachwycających dokładnością i mnogością szczegółów. Prace w dyniach są bardzo prostą zabawą w porównaniu z rbieneim chociażby róż. Tu zrobiłam z dyni lampion, który wygląda zjawiskowo w ciemnościach gdy jest podświetlony. A tutaj znajdziecie również zeszłoroczne dynie KLIK






Pozdrawiam cieplutko,
Dora

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Fajnie, że trafiłaś na mojego bloga :) Zawsze z ogromną ciekawością czytam wszystkie komentarze :) Będzie mi miło, jeśli zostawisz również od siebie jakieś słowo lub dwa ;) Jeśli spodobały Ci się moje prace zapraszam również do polubienia mojego profilu Facebooku.