Google+ Followers

wtorek, 8 kwietnia 2014

Wiosenna Wielkanoc

Jeszcze jedna karteczka wielkanocna ze stempelkiem od Wikuchy
Naturalnie, jak to u mnie, miało być co innego,a wyszło jak zawsze ;P Bo prosze ja Was uposażyłam się w wykrojnik jajeczka ażurowego z czymś w rodzaju ornamentów, ale jak już nacięłam się wystrczająco dużo tych jajeczek, to mi jakoś nigdzie nie pasowały, więc zrobiłam sobie na przekór i wycięłam poprostu nim otworki w papierze i do tych "dziurek" powtykałam ptasiorki no i kartelucha ready ;)
BTW widziałam pierwsze dwa lecące boćki, nad samiuśką głową, dobry znak :))






Pozdrawiam Wiosennie :)

2 komentarze:

Fajnie, że trafiłaś na mojego bloga :) Zawsze z ogromną ciekawością czytam wszystkie komentarze :) Będzie mi miło, jeśli zostawisz również od siebie jakieś słowo lub dwa ;) Jeśli spodobały Ci się moje prace zapraszam również do polubienia mojego profilu Facebooku.