Google+ Followers

niedziela, 18 stycznia 2015

Takie kwiatki, na dzień Babci

Mam nadzieję, że wszyscy Pamiętają o święcie Babci? Ci szczęściarze, którzy mogą jeszcze odwiedzić swoje Babcie, uściskać, zapytać o zdrowie i odpowiedzieć na pytania, typu - kiedy ślub wnusiu? ;P Nie zapomnijcie o Mamach swoich Mam, bo czas płynie nieubłaganie i często bez pytania nas o zdanie zabiera nam z życia bliskie nam osoby :( Dla tych, którzy są daleko i wysyłają życzenia Babciom, przygotowałam karteczki z kwiatowymi grafikami od Janet i niezastąpionymi digi stempelkami od Joli




Pozdrawiam,
Dora

2 komentarze:

  1. Dorotko, piękne rzeczy tworzysz. Że też ja do tej pory nie znałam Twego bloga - nie wiem jak to możliwe.
    Będę częstym gościem
    Pozdrawiam
    Teresa Warszycka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)) Jeju, no nie spodziewałam się, że "spotkamy" się w blogowym świecie :) Pani Teresko, widzę, że dzielimy hobby. Super :) Pozdrawiam ciepło!

      Usuń

Fajnie, że trafiłaś na mojego bloga :) Zawsze z ogromną ciekawością czytam wszystkie komentarze :) Będzie mi miło, jeśli zostawisz również od siebie jakieś słowo lub dwa ;) Jeśli spodobały Ci się moje prace zapraszam również do polubienia mojego profilu Facebooku.