Google+ Followers

piątek, 7 lutego 2014

Minimalistyczna kartka od serca

Ech no i znowu zaczynam post od słów, że ciągle czasu brak.....nie wiem jak to się dzieje, ale się dzieje ;) że przymierzam się do pracy ze sporym wyprzedzeniem a w praniu ledwo zdążam ;) Tak i tym razem ledwo zdążyłam przed walentynkami, właściwie to może dlatego, że ja jestem w tej grupie osób średnio entuzjastycznie reagujących na to "święto", ale nie to, że bym nie lubiła dostawać prezentów od serca :)) Tylko ja chcę tak cały rok a nie tam w lutym tylko ;P Tak też oto powstała kartelucha od serca. Od dłuższego czasu przymierzałam się do pracy z papierem craftowym, ale jakoś zawsze kończyło się to na innych papierach, odrobinę zastosowałam go w karteczkach Bożonarodzeniowych KLIK, choć nie tak dużo jak początkowo planowałam. Mój zachwyt pracami z tym papierem, który w skrócie można by rzec wyglądem przypomina zwyczajny karton, czy tekturę, rozpoczął się od podziwiania prac FojAgi, która jest mistrzynią jeśli chodzi o minimalistyczny klimat. I tak w końcu i ja przybrałam się do swojej minimalistycznej kartki na serdeczne życzenia, troszkę sznurka, troszkę embossingu na gorąco i ptasiorki, które już są w moich pracach wszędobylskie ;) no i jest :)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Fajnie, że trafiłaś na mojego bloga :) Zawsze z ogromną ciekawością czytam wszystkie komentarze :) Będzie mi miło, jeśli zostawisz również od siebie jakieś słowo lub dwa ;) Jeśli spodobały Ci się moje prace zapraszam również do polubienia mojego profilu Facebooku.