Google+ Followers

piątek, 19 września 2014

Super ciacho dla 40stki :)

Tym razem karteczka z okazji 40 urodzin super Babeczki. Jak wszyscy wiemy, życie zaczyn się po czterdziestce ;) Co by wywołać uśmiech na buzi solenizantki postanowiłam użyć grafikę z gorącym ciachem ;) (grafikę pobrałam jakiś czas temu z grupy scrapowej na fejsie).
Gdyby ktoś chciał skorzystać z napisu "Dla ekstra Babeczki, Super ciacho", śmiało korzystajcie. Na dole zamieściłam plik do pobrania. Wspomnijcie tylko proszę, że digi macie ode mnie:)


Pozdrawim,
Dora

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Fajnie, że trafiłaś na mojego bloga :) Zawsze z ogromną ciekawością czytam wszystkie komentarze :) Będzie mi miło, jeśli zostawisz również od siebie jakieś słowo lub dwa ;) Jeśli spodobały Ci się moje prace zapraszam również do polubienia mojego profilu Facebooku.