Google+ Followers

sobota, 29 listopada 2014

Popierniczona kartka ;P

Słodko lukrowana, pierniczkowa karteczka w wesołym, świątecznym klimacie. W tym domku tak cięłam okienka,że aż skalpel połamałam ;P ale jest :), szkoda tylko że nie można dodawać zapachów do papierów :(, jak by kartka jeszcze pachniała pierniczkowo to byłoby cudownie. Trzymajcie kciuki,żebym wyrobiła się na zakrętach i zdążyła na Mikołajkowy Kiermasz Bożonarodzeniowy w cudownym miejscu, u moich przyjaciół w Białej.




Pozdrawiam cieplutko!!
U mnie minus 12 brrrrrrrrrr

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Fajnie, że trafiłaś na mojego bloga :) Zawsze z ogromną ciekawością czytam wszystkie komentarze :) Będzie mi miło, jeśli zostawisz również od siebie jakieś słowo lub dwa ;) Jeśli spodobały Ci się moje prace zapraszam również do polubienia mojego profilu Facebooku.