Google+ Followers

wtorek, 23 kwietnia 2013

Komunijnie

Oho, okazuje się, że wpadając w wir pracy przy przedweselnych przygotowaniach, nie było mnie tu dłużej niż przypuszczałam. Na szczęście nie są to przygotowania do mojego wesela, tylko wykonuję dekoracje.Tak oto ze świata dekoracji ślubnych do świata papieru ściągnął mnie temat w sumie dość pokrewny, bo temat komunii. Zrobiłam karteczkę bardzo prostą w typowych dla tej tematyki jasnych kolorach. Opatrzyły mi się standardowe papierowe różyczki, więc odbiłam ze stempelka i wycięłam sobie sama, według mnie pasują tu idealnie. Na środku digi stempel od Joligg. Dziękuję za każdym razem, za możliwość ich użycia :)




Pozdrawiam :)
Dora

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Fajnie, że trafiłaś na mojego bloga :) Zawsze z ogromną ciekawością czytam wszystkie komentarze :) Będzie mi miło, jeśli zostawisz również od siebie jakieś słowo lub dwa ;) Jeśli spodobały Ci się moje prace zapraszam również do polubienia mojego profilu Facebooku.