Google+ Followers

sobota, 6 kwietnia 2013

Fasolkowe stópki

 za nic nie mogłam się ostatnio przybrać do pracy.....wena ostygła na myśl o temperaturze za oknem, brak impulsu do działania...aż tu nagle, dotarły do mnie dobre wiadomości,  będę kolejny raz ciocią :)) Od razu pomyślałam o karteczce dla Fasolki ;) Jeszcze nie wiemy czy to dziewczynka czy chłopczyk, więc karteczka ani różowa ani niebieska a w klimacie żywej czerwieni i esów floresów ;)
Zapraszam do obejrzenia zdjęć :)
Pozdrawiam,
Dora :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Fajnie, że trafiłaś na mojego bloga :) Zawsze z ogromną ciekawością czytam wszystkie komentarze :) Będzie mi miło, jeśli zostawisz również od siebie jakieś słowo lub dwa ;) Jeśli spodobały Ci się moje prace zapraszam również do polubienia mojego profilu Facebooku.