Google+ Followers

piątek, 13 września 2013

Z miłości do czekolady

Kucharka ze mnie żadna, więc chociaż w modelinie udało mi się coś zmajstrować ;) Jakiś czas temu postanowiłam zrobić sobie sama coś słodkiego z modeliny, kupiłam wypatrzone kolory modeliny, druciki, zawieszki i.....położyłam do szufladki, bo zawsze coś.... Ale w końcu zebrałam się w sobie, przeprosiłam decoupage, scrapbooking i poprosiłam carving o jeszcze chwilę cierpliwości ;) I mam, jak przystało na czekoladoholika,moje pierwsze kosteczki mojej czekoladki z truskawkowym nadzieniem mmmmmmmm. Niedługo jeszcze zrobię serduszkowe pralinki milki i oreo :)) Wkręciłam się..... przesmakowita zabawa :)




Pozdrawiam,
Dora

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Fajnie, że trafiłaś na mojego bloga :) Zawsze z ogromną ciekawością czytam wszystkie komentarze :) Będzie mi miło, jeśli zostawisz również od siebie jakieś słowo lub dwa ;) Jeśli spodobały Ci się moje prace zapraszam również do polubienia mojego profilu Facebooku.