Google+ Followers

poniedziałek, 2 września 2013

Oto ma wycieczka do wnętrza pudełeczka :)

Kolejny raz użyłam tej samej serwetki z zakochaną parą, ale tym razem znalazłam do ozdobienia genialne w swej prostocie pudełeczko- etui na płytę cd, które ma w komplecie plastikowe holdery na płytki, dzięki którym nie ma obawy że płyta i jej cenna zawartość nam się zniszczy rysując. Bardzo chciałam wykonać coś tylko od siebie w prezencie ślubnym mojemu przyjacielowi, który w miniony weekend się ożenił. Mam nadzieję, że z przyjemnością będą z żoną wspominać ten dzień nie tylko dzięki zdjęciom w pudełeczku. W środku użyłam jednego z moich ulubionych digi cytatów od joligg, tym razem wyjątkowo nie na kartce. Do pudełeczka idealnie również podpasowała mi malutka kokardeczka, która przywędrowała do mnie  w podaj dalej z Różanej Ławeczki. Dziękuję i pozdrawiam :) Buziaki również dla mojego nie-męża ;) za prezent w postaci mini sztalugi :*  A tak prezentuje się pudełeczko, a  kiedy na nie patrzę w uszach mi brzmi dawno zapomniany kawałek kalibra :
"Oto ma wycieczka, do wewnątrz pudełeczka
Zagłębiam się w struktury, budowli z tektury
Wtem, kontemplacji mej procesy
Zakłócają zewnętrzne ekscesy pojazdem
Który zawraca koło głowy
Jego kolorowy, to mój głowy
A głowy mój to, kolorowy jego głowy
Koło zawraca, stój! Daj spokój
Myślenia toku nie prowokuj
Jeden moment, długa chwila
Coś mnie tu gila i łaskocze
 Oto ma wycieczka, do wesołego miasteczka
Za rogiem, czeka na mnie śmiechu beczka
Ha, ha - ciasteczka
Są tak dobre, jak nigdzie indziej
A na miejscu pudełeczka
Wtem z impetem unosi, porywa
Diabelski młyn, co przede mną odkrywa
Obrazy czy dźwięki, kontrastu razy do potęgi
Szósty zmysł działa dla umysłu i ciała
To boskie Olimpu rozkosze
Łakoci, łaknę i proszę
Gdy brak mi, tak bywa
Wtem z impetem w dół, porywa
Diabelski młyn, co wszystko odkrywa ...


Pozdrawiam,
Dora

2 komentarze:

Fajnie, że trafiłaś na mojego bloga :) Zawsze z ogromną ciekawością czytam wszystkie komentarze :) Będzie mi miło, jeśli zostawisz również od siebie jakieś słowo lub dwa ;) Jeśli spodobały Ci się moje prace zapraszam również do polubienia mojego profilu Facebooku.