Google+ Followers

wtorek, 13 maja 2014

Mamciowa karteczka

Chyba jak by mi przyszło teraz wybierać nazwę na bloga nazwałabym sie "za pięć dwunasta"" ;P No nie wiem jak ja to robię, ze za każdym razem, mimo planów że tym razem na pewno dużo wcześniej się ze wszystkim wyrobię i tak zostawiam wszystko na ostatnią chwilę. No nic, choć tyle mam z typowej kobiety ;P No ale dość wstępów po których zwykle zapominam co to ja powiedziec chciałam, dziś o kartce na dzień Mamy. Kateczka oczywiście nie byłąby tak urocza gdyby nie cudny digi stempelek od Novinki. Dzięki piękne!!
Pozdrawiam,
Dora

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Fajnie, że trafiłaś na mojego bloga :) Zawsze z ogromną ciekawością czytam wszystkie komentarze :) Będzie mi miło, jeśli zostawisz również od siebie jakieś słowo lub dwa ;) Jeśli spodobały Ci się moje prace zapraszam również do polubienia mojego profilu Facebooku.