Google+ Followers

sobota, 24 maja 2014

dobry market nie jest zły ;)

Ci którzy śledzą grupy związane z decoupagem na fejsie już może widzieli moje info, a tym , którzy nie widzieli uprzejmie donoszę, że w castoramie pojawiły się skrzynki drewniane, w sam raz do decoupagowych szaleństw :)W pogoni za pianką poliuretanową trafiłam na te drewniaki :)) Uwielbiam trafiać na takie cuda, bo zawsze przy internetowych zakupach dostaję szewskiej pasji na myśl ,że całe zakupy muszę zrobić w dziesięciu sklepach, co oznacza wydatek większy na wysyłki niż na same przydasie.


Pozdrawiam,
Dora


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Fajnie, że trafiłaś na mojego bloga :) Zawsze z ogromną ciekawością czytam wszystkie komentarze :) Będzie mi miło, jeśli zostawisz również od siebie jakieś słowo lub dwa ;) Jeśli spodobały Ci się moje prace zapraszam również do polubienia mojego profilu Facebooku.