Google+ Followers

środa, 27 marca 2013

Kartkowo Wielkanocnie

Nie zaglądałam tu już jakiś czas a w międzyczasie powstało sporo karteczek wielkanocnych, wszystkie już pewnie rozeszły się po świecie, więc postanowiłam wrzucić zdjęcia ich wzorów, karteczki są zrobione na typowe "clean & simple", niewiele dodatków, prosto i schludnie, starałam się żeby ten minimalizm był również elegancki. Więc jeśli ktoś jeszcze nie przygotował kartek z życzeniami, zapomniał, bądź dopiero teraz wpadł na pomysł, że może zrobić je własnoręcznie i podarować komuś bliskiemu, zapraszam do obejrzenia sporej ilości zdjęć moich karteczek zajączkowo - jajeczkowych i nie tylko :) być może Was zainspirują


Dziękuję pięknie za digi stempelek "Wesołego Alleluja" jeśli mnie pamięć nie myli zapożyczyłam od papierowa-vvia.blogspot.com

Pozdrawiam i wiosennych Świąt Wielkanocnych życzę :)
Dora

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Fajnie, że trafiłaś na mojego bloga :) Zawsze z ogromną ciekawością czytam wszystkie komentarze :) Będzie mi miło, jeśli zostawisz również od siebie jakieś słowo lub dwa ;) Jeśli spodobały Ci się moje prace zapraszam również do polubienia mojego profilu Facebooku.