Google+ Followers

niedziela, 23 czerwca 2013

drewniany zegar decoupage - rowerowy paryż na żółto

Nie było mnie tu sporo czasu, po powrocie ze zlotu scrapbookingowego na którym byłam w Warszawie ( w wolniejszej cwili wrucę zdjęcia z warsztatu z oliwiąen z lemonade) zaczęły się zajęcia przy dekoracjach weselnych, a jak już znalazłam chwilę na rękodzieło, to znowu komputer się popsuł :/. W międzyczasie chcialam pochwalić się moim nowym dekoradorowym stempelkiem od lemonade, ale o tym natępnym razem ;) Sprzęty naprawione,  ja w międzyczasie postanowiłam znowu zrobić coś z decoupagu, który został odstawiony ostatnio na bok przez scrapbooking. Ten zegar już kiedyś był przeze mnie wykonywany, dlatego też  nowy projekt został ociupinkę zmieniony. Jeśli komuś  zegar przypadł do gustu, zapraszam serdecznie do mojego sklepu jest on jeszcze dostępny :)  A tak oto się prezentuje :




 
 
 
 
 
 
Pozdrawiam Was weekendowo :)
Dora

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Fajnie, że trafiłaś na mojego bloga :) Zawsze z ogromną ciekawością czytam wszystkie komentarze :) Będzie mi miło, jeśli zostawisz również od siebie jakieś słowo lub dwa ;) Jeśli spodobały Ci się moje prace zapraszam również do polubienia mojego profilu Facebooku.