Google+ Followers

środa, 5 czerwca 2013

Zlot scrapbookingowy już w sobotę :))

Jestem mega podekscytowana, już w tą sobotę na Kole w Warszawie odbędzie się VI zlot scrapbookingowy. Dla mnie pierwszy, tym bardziej się cieszę. Większość osób znam przez internet, część miałam przyjemność poznać jakiś czas temu na warsztatach w Manufabrikum, w którym to miejscu zakiełkowała moja miłość do papierów. Przeklimatyczne stworzone przez Anie Chudzik-Pawlik, skupiające ludzi zafiksowanych na punkcie różnorakich dziedzin tworzenia. Wszystkich, którzy już kochają papierowe cuda, jak i tych którzy z tą dziedziną nie mili do tej pory nic wspólnego a chętnie spotkaliby się z fajnymi ludźmi w tym ze mną ;) w fajnym miejscu,  gorąco zapraszam już w tą sobotę. I`ll be there :))


Pozdrawiam cieplutko,
Dora

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Fajnie, że trafiłaś na mojego bloga :) Zawsze z ogromną ciekawością czytam wszystkie komentarze :) Będzie mi miło, jeśli zostawisz również od siebie jakieś słowo lub dwa ;) Jeśli spodobały Ci się moje prace zapraszam również do polubienia mojego profilu Facebooku.