Google+ Followers

wtorek, 25 czerwca 2013

ślubna kopertówka

Co prawda nie zdążyłm zamieścić djęć z warsztatów zlotowych z Oliwiaen z Lemonade, ale prócz przemiłego towarzystwa i sporej ilości wiadomościktóre z tamtąd wyniosłam były również piękne papierki od lemonade, które uczstniczki warsztatu dostały w prezencie. Jeden z nich właśnie wykorzystałam w kpertówce ślubnej, do której użyłam też wycinanki od Crafty Moly oraz własnoręcznie sklecnych różyczek. Dodałam do środka jak zawsze niezastąpione digi cytaty od joligg, dziękuję :) I proszę :)


 
 
  
 
 
 
Pozdrawiam,
        Dora 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Fajnie, że trafiłaś na mojego bloga :) Zawsze z ogromną ciekawością czytam wszystkie komentarze :) Będzie mi miło, jeśli zostawisz również od siebie jakieś słowo lub dwa ;) Jeśli spodobały Ci się moje prace zapraszam również do polubienia mojego profilu Facebooku.