Google+ Followers

poniedziałek, 24 czerwca 2013

Expresowa kartka urodzinowa dla spadochroniarza ;)

No tak szybko, jak tę kartkę to ja jeszcze żadnej nie zrobiłam. Bo wiecie, ja z tych, co to się będą pięćset razy zastanawiać czy kwiatek po lewej, a jak zdecyduję to wtedy mam problem z kolorem ;) Tu był ekspres, wieczorny telefon mojej kuzynki Ani z pytaniem o możliwość zrobienia kartki na jutro i krótka charakterystyka,że urodziny, że Pan ma powyżej czterdziestki i że ma być kartka z tzw. jajem, no i przede wszystkim z temtyką spadchronową, bo prezentem dla tego szczęśliwca miał być właśnie skok spadochronowy. Więc zaczęło się przekopywanie sieci, bo niestety papierów tematycznych pod ręką żadnyh nie miałam. Jak dla mnie pin up girl, to niezastąpiony motyw dla mężczyzny :)) do tego znalazłam w sieci ponętną Panią z samolotem  ;). Większość motywów prezentuje się na wierzchu karteczki, gdzie umieściłam wysuwany tag "keep calm ...", w środku zrobiłam kieszonkę na zaproszenie na skok spadochronowy. Oceńcie sami czy pośpiech był dobrym doradcą ;)


 

 
 
 
Pozdrawiam,
Dora 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Fajnie, że trafiłaś na mojego bloga :) Zawsze z ogromną ciekawością czytam wszystkie komentarze :) Będzie mi miło, jeśli zostawisz również od siebie jakieś słowo lub dwa ;) Jeśli spodobały Ci się moje prace zapraszam również do polubienia mojego profilu Facebooku.