Google+ Followers

piątek, 22 listopada 2013

Rozwiązłe choinki ;)

Wreszcie znalazłam chwilę w całym rozgardiaszu,  by zrobić zdjęcia pierwszych w tym roku Bożonrodzeniowych kartczek :) Jak to ja, im więcej roboty tym bardziej pracochłonne pomysły mi do głowy przychodzą, tak i tym razem postanowiłam nie skorzytać z gotowych baz do kartek, tylko zrobić sobie je samej, jak pomyśłałam tak, też zrobiłam ;) i tak powstały choinkowe karteluchy, które ozdobiłam papierem w Reni-wzorki. Na marginesie, uwieeeeelbiam skandynawski klimat,mmmmmmmmm. I tak to proszę ja Was wygląda ;)






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Fajnie, że trafiłaś na mojego bloga :) Zawsze z ogromną ciekawością czytam wszystkie komentarze :) Będzie mi miło, jeśli zostawisz również od siebie jakieś słowo lub dwa ;) Jeśli spodobały Ci się moje prace zapraszam również do polubienia mojego profilu Facebooku.