Google+ Followers

wtorek, 12 listopada 2013

Jowej ;)

Dzisiaj kartka urodzinowa :) Kolejny raz robię projekt trochę w ciemno, co prawda znam prywatnie osobę do której trafi, ale nie widziałyśmy się baaaardzo długo. Trzymajcie kciuki, żeby się spodobała. A oto kartka o której mowa, cała w jowejki - rowerki :)) Wybrałam ten motyw, bo solenizantka jest żywiołową i charakterną kobietką. Teraz po głowie chodzi mi kawałek o rowerach Reni Jusis z nie pamiętam już kim ;) bo tak stary to przebój hehhe.

 
  
 
Karteczkę zgłaszam na wyzwanie MÓJ ROWER w Digital Paper by Janet

 
Pozdrawiam,
Dora ;)

7 komentarzy:

  1. Świetna kartka! Dziękujemy za wyzwanie w Digital Paper! ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)) Cała przyjemność po mojej stronie !!

      Usuń
  2. rewelacyjna kartka :)
    Powodzenia życzę w wyzwaniu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pięknię dziękuję :)) Och, nie ukrywam, że z przyjemnością stałabym się posiadaczką tych digi-cudowności od Janet :))

      Usuń
  3. Dziękujemy za udział w wyzwaniu Digital Paper.

    OdpowiedzUsuń
  4. Fantastyczna kartka! Dziękuję za udział w wyzwaniu w Digital Paper :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kochane, to ja Wam dziękuję, tyle miłych słów, a udział to dla mnie czysta przyjemność :)) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń

Fajnie, że trafiłaś na mojego bloga :) Zawsze z ogromną ciekawością czytam wszystkie komentarze :) Będzie mi miło, jeśli zostawisz również od siebie jakieś słowo lub dwa ;) Jeśli spodobały Ci się moje prace zapraszam również do polubienia mojego profilu Facebooku.