Google+ Followers

poniedziałek, 4 listopada 2013

Sówki czują miętę ;)

Nie wiem czy Wy też tak macie, ale ja od kiedy pamiętam,zawsze kiedy musiałam robić coś ważnego, czy to uczyć się do egzaminów, czy skończyć szybko, tak jak teraz duże zamówienia, w tak zwanym międzyczasie zajmowałam się czymś innym, "ważniejszym". Tak też właśnie zrobiłam i tym razem, po sówce z dyni zrobiłam jeszcze decoupagowe sówki na serduszku. Serduszko trafiło do mnie przy wymiance serwetkowej od Anny Marii i czekało na swój moment:) Tak więc przedstawiam Wam sówki, które jeszcze swych imion nie mają i nie wiedzieć czemu skojarzyły mi się z Bolkiem i Tolą, choć oni w bajce tak zdziwionych spojrzęń nie mieli ;) Ptasiorki pojadą do Karolci, córeczki mojej przyjaciółki, która jak zobaczyła serduszko to powiedziała " oooooooo siejuszko" ;) . Słodziaczek :*





Pozdrawiam,
Dora

2 komentarze:

Fajnie, że trafiłaś na mojego bloga :) Zawsze z ogromną ciekawością czytam wszystkie komentarze :) Będzie mi miło, jeśli zostawisz również od siebie jakieś słowo lub dwa ;) Jeśli spodobały Ci się moje prace zapraszam również do polubienia mojego profilu Facebooku.