Google+ Followers

wtorek, 19 listopada 2013

Wiecznie młodzi, wiecznie zakochani

Tym razem skrzyneczka ze zdjęciem, na szczególną okazję rocznicy ślubu Anny i Kazimierza, którzy 31 lat temu 20 listopada powiedzieli sobie "tak". Nie dość, że sa szczęsliwcami, którzy tak długo trwają w związku małżenskim, to w dodatku mają przeuroczą synową Igę, która właśnie z myśla o swoich teściach poprosiła mnie o wykonanie skrzyneczki  i kartki na życzenia rocznicowe. Mam nadzieję, że prezent wywoła miłe wspomnienia.








Pozdrawiam,
Dora

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Fajnie, że trafiłaś na mojego bloga :) Zawsze z ogromną ciekawością czytam wszystkie komentarze :) Będzie mi miło, jeśli zostawisz również od siebie jakieś słowo lub dwa ;) Jeśli spodobały Ci się moje prace zapraszam również do polubienia mojego profilu Facebooku.