Google+ Followers

piątek, 6 grudnia 2013

Same bałwany ;)

Ech, nie dość, że jakiś wicher o męskim imieniu sieje spustoszenie w całym kraju, co chwila przeszkadzając przy tym mi w pracy przez zabieranie prądu, to w dodatku wszystkie moje zamówienia do mnie nie dotarły :(, normalnie jak na złość, w dodatku ostatnie zamówiłam ze względu na brak poprzednich i też zawiódł dostawca, tylko siąść i płakać. Zrobiłam z tej okazji bałwanową kartkę, bo i ze mnie zrobili bałwana, to tak na temat o! A jutro będzie po Bożemu i vintage`owo

Niech nam głów nie pourywa, Pozdróweczki
Dora

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Fajnie, że trafiłaś na mojego bloga :) Zawsze z ogromną ciekawością czytam wszystkie komentarze :) Będzie mi miło, jeśli zostawisz również od siebie jakieś słowo lub dwa ;) Jeśli spodobały Ci się moje prace zapraszam również do polubienia mojego profilu Facebooku.