Google+ Followers

wtorek, 3 grudnia 2013

Reniferek na eksport ;)

Dziś chciałabym Wam przedstawić miejsce, stworzone przez młodych ludzi w Białej Podlaskiej ( niedaleczko słynnego z pięknych koni Janowa Podlaskiego ), które w swoim zamyśle ma być przyjazne dla maluszków i ich mam, gdzie będzie można napić sie dobrej kawuni, kupić fajną kieckę, przytulankę czy książeczkę dla malucha a i rękodzieło znajdzie swój kącik :) I w tym oto adresie od piątku przygotowany został kiermasz świąteczny, gdzie znajdziecie upominki na zbliżające się święta, pięknie je Wam zapakują, poczęstują  jabłuszkami prosto z sadu a i zapewne zabawią rozmową właściciele tego miejsca, bardzo życzliwi i przesympatyczni młodzi ludzie, zobaczyć tam nawet będziecie mogli niecodzienne przedmioty takie jak stary stół hafciarski z szybą, podświetlany od spodu, przy którym niegdyś hafciarki wyszywały. Moje prace również można tam znaleźć w tym wspomniany już reniferek, na śnieżnym pudełeczku, modelinki i kartki świąteczne. Jeśli macie blisko, czy też nie, zapraszam Was wszystkich do odwiedziń, bo niewiele jest w naszym kraju takich klimatycznych miejsc z duszą :)!! A tu możecie odwiedzić choć wirtualnie to miejsce KLIK




Pozdrawiam,
Dora

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Fajnie, że trafiłaś na mojego bloga :) Zawsze z ogromną ciekawością czytam wszystkie komentarze :) Będzie mi miło, jeśli zostawisz również od siebie jakieś słowo lub dwa ;) Jeśli spodobały Ci się moje prace zapraszam również do polubienia mojego profilu Facebooku.