Google+ Followers

piątek, 20 grudnia 2013

Świąteczny wianek i papierkowe sprawy ;)

 Zapewne już Wszyscy wysłali swoje kartki ze świątecznymi życzeniami i kończą dekorować domy na Święta, ja w końcu ogarniam się po przedświątecznym szale i uzupełniam galerię zdjęć tego co udało mi się obfocić. Wrzucam jeden z powstałych wianków i jedne z ostatnich moich kartek , tym razem bez wymyślania, bez nowoczesności, klasycznie, jest choinka, są bombki jest po Bożemu. Mam nadzieję,że ze Świętami przyjdzie błogi spokój, bo zima w tym roku nie zaskoczyła drogowców, a moich dostawców i właśnie dostałam domówione 1 grudnia bombki hehheheheh.
Spokojnych przygotowań Wszystkim życzę, nie dajmy się wariować ;)









Pozdrawiam cieplutko,
Dora

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Fajnie, że trafiłaś na mojego bloga :) Zawsze z ogromną ciekawością czytam wszystkie komentarze :) Będzie mi miło, jeśli zostawisz również od siebie jakieś słowo lub dwa ;) Jeśli spodobały Ci się moje prace zapraszam również do polubienia mojego profilu Facebooku.