Google+ Followers

poniedziałek, 23 grudnia 2013

I ja życzę Wam...


Życzę Wam byście zawsze znaleźli czas na rozmowę z bliskimi,
wypicie herbatki, przeczytanie książki, spotkania z przyjaciółmi, spełnianie marzeń.
Tak łatwo przeoczyć coś ważnego, gdy zapomina się o bliskich, o spokoju, a skupia się tylko na pracy i ciągłej pogoni za czymś....
Nauczmy się znajdować czas, by być, kochać i cieszyć się z małych - wielkich rzeczy,
Święta Bożego Narodzenia dają taką szansę...
Świąt pachnących pomarańczą i makowcem, spędzonych w przemiłej atmosferze, co by niczego nikomu nie brakło i wspaniałego roku 2014!

Dora

2 komentarze:

  1. "Jest taki dzień..."
    Moc radości w ten dzień i kolejne świąteczne dzionki,
    a w Nowym roku, wiele, wiele zdrówka, sukcesów i miłości, miłości...

    http://www.did-you-mean.net/?affID=121845&babsrc=NA_ss&mntrId=0C60001E101FB4DF&q=http://mojmagicznydecoupage.blogspot.com/2013/12/jest-taki-dzien.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Aniu i Tobie samych wspaniałości w Nowym Roku :)!!!

      Usuń

Fajnie, że trafiłaś na mojego bloga :) Zawsze z ogromną ciekawością czytam wszystkie komentarze :) Będzie mi miło, jeśli zostawisz również od siebie jakieś słowo lub dwa ;) Jeśli spodobały Ci się moje prace zapraszam również do polubienia mojego profilu Facebooku.