Google+ Followers

wtorek, 7 stycznia 2014

Zaproszenia z koliberkami

Generalnie to ja właśnie jestem na moim długo odkładanym urlopie :) i większość prac poszła w odstawkę, ale nie mogłam odmówić siostrze mojej Mamy, która niedługo będzie świętować swoje 60 urodziny i z tej okazji zostałam poproszona o zrobienie zaproszeń na tę uroczystość. Właśnie się zorientowałam, że wszystkie prace, które do tej pory robiłam na zamówienia Cioci są z ptaszkami....ciekawy przypadek ;) A oto ptasiorki :))



Pozdrawiam,
Dora


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Fajnie, że trafiłaś na mojego bloga :) Zawsze z ogromną ciekawością czytam wszystkie komentarze :) Będzie mi miło, jeśli zostawisz również od siebie jakieś słowo lub dwa ;) Jeśli spodobały Ci się moje prace zapraszam również do polubienia mojego profilu Facebooku.