Google+ Followers

piątek, 1 marca 2013

challenge accepted ;)

Pora wziąć udział w pierwszym w życiu wyzwaniu scrapowym..., pod hasłem clean & simple rzuconym przez Team Na Strychu, które okazało się być nie jedynym wyzwaniem....otóż, zaczęło się od tego, że do wzięcia udziału w wyzwaniu potrzebny był blog, którego ja nie miałam i jakoś ze względu na to, że w pisaniu opowiadań najlepsza nigdy nie byłam, to i jakoś mnie nie ciągnęło do posiadania i prowadzenia bloga, no ale ponoć na nic w życiu nie jest za późno, namówiona krótkim komentarzem na FB, oto i jest mój pierwszy blog i na początek pierwsze wyzwanie. Czy moja papierologia mieści się w jego temacie, zobaczymy ;) generalnie przymierzałam się do kartki, która będzie zawierała w sobie odrobinę kobiecości, tak w związku ze zbliżającym się dniem kobiet, jak i szczyptę powiewu wiosny, która jak na razie dość nieśmiało zagląda przez okno.... Czy to się zmieści w temacie, nie wiem, bo zachciało mi się karteczkę zmaltretować i zrobić ją w klimacie vintage, ale jest prosta i z małą ilością dodatków. Ocenicie sami.
How simple is that? Oto składniki na gotową kartkę: jeden arkusz dwustronnego papieru Prima Printery Collection "Love Ledger, malutkie scrapki pozostałości po starych papierach, stary guzik, resztka rafii, plus tusz latarni morskiej, dziurkacz brzegowy i motylkowy plus nożyczki, trochę magii w kleju ...and thereYou go :)

http://blog.na-strychu.pl/2013/02/wyzwanie-clean-simple/




5 komentarzy:

  1. super, że przyczyniłam się do powstania Twojego bloga! :D
    dziękujemy za udział w wyzwaniu:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cała przyjemność po mojej stronie :) Pozdrawiam

      Usuń
  2. Cała przyjemność po mojej stronie :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczna karteczka:) jak też jestem początkującą blogerką, ale też początkuję w papierowych pracach.
    Kibicuję i czekam na kolejne posty:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Piękne dzięki Iwona:)), w takim razie jako obie początkujące 3mamy za siebie kciuki:)

      Usuń

Fajnie, że trafiłaś na mojego bloga :) Zawsze z ogromną ciekawością czytam wszystkie komentarze :) Będzie mi miło, jeśli zostawisz również od siebie jakieś słowo lub dwa ;) Jeśli spodobały Ci się moje prace zapraszam również do polubienia mojego profilu Facebooku.