Google+ Followers

piątek, 8 marca 2013

Dla Wszystkich Fajnych Babek !!!!

Kochane, nie mam dla Was co prawda goździków i rajstop, za to zrobiłam specjalnie dla Was kartkę z fotografią vintage wygrzbaną kiedyś w sieci, która czekała w szufladzie sporo czasu, początkowo miała zostać zdecoupage`owana, ale trafiła się lepsiejsza ;) okazja, czyli święto Babek :) Tak więc życzę wszystkim fajnym Babkom niekończących się pomysłów, uśmiechu i radości z tego co pochłania ich cały czas. A sobie.... życzę, by doścignąć swoje marzenia. A tu kartelucha i jej składniki. Wzięłam do niej papiery z zestawu Simple stories, tekturka falista, to jakiś scrapowy recycling ;), gotowe różyczki i standardowo tusz latarni morskiej,  perełki w płynie, dziurkacz narożny i ju :)) gotowa, kartka DLA WSZYSTKICH FAJNYCH BABEK !!! na dzień Kobiet :))




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Fajnie, że trafiłaś na mojego bloga :) Zawsze z ogromną ciekawością czytam wszystkie komentarze :) Będzie mi miło, jeśli zostawisz również od siebie jakieś słowo lub dwa ;) Jeśli spodobały Ci się moje prace zapraszam również do polubienia mojego profilu Facebooku.