Google+ Followers

wtorek, 12 marca 2013

Wielkanocny Król ;)

Przypomniał mi się filmik, nagrany z myślą o początkujących w scrapbookingowym świecie, gdzie na slajdach pokazywano spisane rady, jedna z nich - bez big shota też jest robota ;), idealnie pasuje do mojego ręcznie wyciętego królika. Czary mary, hokus pokus : papiery happy days papermanii, czerwony karton, kilka sznureczków, tusz, guziczki, kwiatki prima i jest okrąglutka kartka z wielkanocnym królem ;), który mam nadzieję przegoni te zimowe klimaty zza okna i dzielnie zniesie podróż pocztą do USA, gdzie pokica z życzeniami.
A tu zdjęcia składników i gotowej kartki. Bardzo lubię te okrągłe kartki, świetnie nadają się na wiszącą dekorację w domu, co z resztą widać to na fotce z ramką.



Pozdrawiam Dora :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Fajnie, że trafiłaś na mojego bloga :) Zawsze z ogromną ciekawością czytam wszystkie komentarze :) Będzie mi miło, jeśli zostawisz również od siebie jakieś słowo lub dwa ;) Jeśli spodobały Ci się moje prace zapraszam również do polubienia mojego profilu Facebooku.