Google+ Followers

wtorek, 23 lipca 2013

3, 2, 1 ... i zaczynamy zabawę w Podaj dalej :)

Wspominałam niedawno o tym, że wzięłam udział w fajnej zabawie - PODAJ DALEJ :) , którą przejęłam od Różanej Ławeczki
 
Ta zabawa to same przyjemności, począwszy od upominków po
nowe przemiłe znajomości a także promocja naszych prac . Mam nadzieję, że chętnych nie zabraknie, bo teraz moja kolej na rozdawanie dobroci :))

A tak prezentują się wpomniane już pezenty, które trafiły do mnie od Różanej Ławeczki:

made by Różana Ławeczka
 
Jeszcze raz, ślicznie dziękuję Agnieszko :)) 
 
  
Tak więc, co by formalności stało się zadość
 ogłaszam oficjalnie -
DekoraDorowe PODAJ DALEJ...
 
Reguły gry :

1. Do zabawy zapraszam osoby aktywnie prowadzące blogi.
 
2. Dwie pierwsze osoby spełniające warunek z pkt.1, które zamieszczą komentarz pod tym postem i wyrażą chęć udziału w zabawie, otrzymają od DekoraDory upominek.
 
3. Automatycznie osoby te zobowiązują się do zorganizowania zabawy u siebie na blogu, po otrzymaniu prezentu ode mnie.

4. Ogłaszam zatem w DekoraDorowym Blogu zapisy dla dwóch kolejnych osób:)

READY, STEADY, GOOOO!!!

 

11 komentarzy:

  1. to ja chętnie się zgłoszę:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hej Kurolka, super, jesteś pierwsza :))

      Usuń
    2. Kurolka, czekam na info do przesyłki z dobrociami dla Ciebie :)

      Usuń
  2. To i ja się zgłaszam :D jeśli zdążyłam :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hej Marta :)) Zdążyłaś ;)

      Usuń
    2. Marta, podeślij mi pls swoje dane do przesyłki :) Paczuszki gotowe czekają.

      Usuń
  3. Kochane, dziękuję Wam za szybciutką odpowiedź na zabawę. Bardzo się cieszę, że jesteście :)) Podeślijcie mi proszę swoje dane, żebym mogła przesłać Wam małe conieco :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Witaj!

    Nominowałam Twój blog
    Versatile Blogger Award:)

    Moc pozdrowień!

    OdpowiedzUsuń
  5. Ojjjjeja,ale mnie zaskoczyłaś Aniu :)) Dziękuję Ci. Pozdrawiam Cię!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Witam,
    Nominowałam Cię do wyróżnienia:)
    Zapraszam do siebie, po szczegóły.Buziaki

    OdpowiedzUsuń

Fajnie, że trafiłaś na mojego bloga :) Zawsze z ogromną ciekawością czytam wszystkie komentarze :) Będzie mi miło, jeśli zostawisz również od siebie jakieś słowo lub dwa ;) Jeśli spodobały Ci się moje prace zapraszam również do polubienia mojego profilu Facebooku.