Google+ Followers

wtorek, 16 lipca 2013

Decoupagowe krzesło shabby chic z pszczółkami

Przyszła pora na większe drewniaki. Drewniane krzesło czekało grzecznie oszlifowane z lakieru, aż mnie w końcu natchnie ;) No i natchnęło ;P Zachciało mi się czegoś w żywych kolorach, więc w ruch poszła żywa czerwień jako baza i jaskrawy błękit jako wierzch malowany "suchym" pędzlem, żeby wyszły większe mazy by efekt postarzenia był bardziej widoczny, resztę farby zdarłam papierem ściernym, wześniej te miejsca posmarowałam woskiem ze świecy, by łatwiej schodziła farba. Transferem przeniosłam uroczą owadową grafikę od  Graphics Fairy . A tak wyglądało samo powstawanie i efekt końcowy. Miłego  oglądania :)
Krzesełko jest dostępne w sklepie.
 
świeżo malowane
 


w trakcie "rolowania" transferu
 

gotowy transfer
 

przeszlifowania
 
z przetarciami i widoczną czerwienią ze spodniej warstwy farby


 


Pozdrawiam,
Dora :)

4 komentarze:

  1. Piękne krzesło i ciekawe zestawienie kolorów!!!
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Wielkie dzięki Magda :)) Pozdrawiam również !

    OdpowiedzUsuń
  3. od dawna mam ten motyw i chyba czekał na ponowne odkrycie... chyba już mi coś świta gdzie go wykorzystam :) Pozdrowienia od http://montowniaslicznosci.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj Aniu :) U mnie też ten motyw musiał swoje odleżeć ;) Pochwal się koniecznie swoją pracą z tym motywem jak już będzie gotowa. Również Pozdrawiam serdecznie. P.S. Widzę,że już się sporo dzieje na Twoim blogu :))

      Usuń

Fajnie, że trafiłaś na mojego bloga :) Zawsze z ogromną ciekawością czytam wszystkie komentarze :) Będzie mi miło, jeśli zostawisz również od siebie jakieś słowo lub dwa ;) Jeśli spodobały Ci się moje prace zapraszam również do polubienia mojego profilu Facebooku.