Google+ Followers

niedziela, 21 lipca 2013

Dekoracje ślubne

Żeby nie być gołosłowną w kwestii dekoracji ślubnych, o których już kilka razy wspominałam, że przez nawał pracy nie mam czasu na wrzucanie tutaj postów, postanowiłam pochwalić się czym w zasadzie głównie zajmuje się DekoraDora, kiedy nie robi kartek, decoupagu i nie uczy rzecz jasna psa śpiewać ;) Zdjęcie jest takim skondensowanym efektem pracy przy dekoracjach na moim rodzinnym Podlasiu na ślubie Agnieszki i Pawła. Jeśli któraś z ws dziewczyny potrzebowałaby pomocy, czy rady przy dekoracjach, piszcie śmiało, pomogę oczywiście w miarę moich możliwości:)


Pozdrawiam,
Dora

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Fajnie, że trafiłaś na mojego bloga :) Zawsze z ogromną ciekawością czytam wszystkie komentarze :) Będzie mi miło, jeśli zostawisz również od siebie jakieś słowo lub dwa ;) Jeśli spodobały Ci się moje prace zapraszam również do polubienia mojego profilu Facebooku.