Google+ Followers

czwartek, 25 lipca 2013

Pochwalę się, a co ;P nominacja do Versatile Blogger Award jest u mnie :))


Otrzymałam niedawno mega niespodziankę, a mianowicie dwie nominacje do the Versatile Blogger Aword od - http://mojmagicznydecoupage.blogspot.com/  oraz http://rozana-laweczka.blogspot.com/ , które to Panie są posiadaczkami kilku nominacji :) Ode mnie mają nominację bezterminową, za swoją nietuzinkową osobowość i talent :)
A oto i ona:
 

Jestem niesamowicie zaskoczona. Przemiło jest otrzymywać takie prezenty J Dziękuję, dziękuję i jeszcze raz dziękuję J)) Podobno wielkie rzeczy zaczynają się od przypadkowych wydarzeń, a tak też było i z niedawnym powstaniem mojego bloga, tym bardziej jest mi miło że takie wyróżnienie do mnie trafiło. Teraz zostaje tylko, lub aż pracować nad dalszym rozwojem by zasłużyć na miano „czegoś wielkiego”.

Zasady Verisatile Blogger Award:

1.Nominowana osoba pokazuje nagrodę.

2.Dziękuje za nominacje.

3.Ujawnia 7 faktów o sobie.

4.Nominuje 7 blogów.

5.Informuje o nominacji blogi nominowane.

Tak więc przy okazji nominacji, przyszedł czas na wyjście z ukrycia i opowiedzenia czegoś o sobie:

1. Od roku z powodzeniem wywracam swoje życie do góry nogami :) prowadząc działalność związaną z dekoracjami imprez tj. śluby, która daje mi wiele radości szczególnie gdy po ciężkiej pracy, widzę uśmiech na twarzach Młodych Par, prócz tego tworzę inne cudawianki scrapbookingowe, decoupagowe, itp.

2. Uwielbiam otaczać się ludźmi z pasją, którzy zarażają energią do działania

3.Prócz drewna, farb i papierów ciągnie mnie do rzeźbienia i to jak na mnie przystało, nie takiego jak innych normalnych ;p, tylko w owocach, od zeszłego roku jak tylko pozwala mi na to czas i asortyment sklepów rzeźbię w arbuzach, dyniach a i ziemniakami nie pogardzę ;)

4.W tak zwanym międzyczasie uczę śpiewać mojego teriera Miszę ;P Mamy już za sobą małe kameralne rodzinne koncerty ;)

5. Uwielbiam maratony filmowe, kocham morze i zapach arbuzów

6. Wyznaję zasadę, że prawdziwy charakter człowieka poznajemy po tym jak traktuje tych, od których nic nie może dostać.

7. Podziwiam wszystkich dotkniętych przez życie, niepoddających się i z uśmiechem a ustach zaczynających nowy dzień.

Blogi które bardzo chciałabym wyróżnić ( o ile w mojej skromnej osobie mogę ), których Autorki dzielą się z innymi swoją nieocenioną wiedzą, które nałogowo i permanentnie podglądam, czerpiąc inspiracje do swoich prac J.  Często też bez nich nie byłoby przydasi do moich prac, a i bez niektórych nie poradziłabym sobie w blogowym labiryncie. Zapewne część blogerek jest Wam bardzo dobrze znana, tym którzy jeszcze ich nie znają, przedstawiam i polecam serdecznie (kolejność przypadkowa) :








 


Pozdrawiam serdecznie

DekoraDora :)

 

5 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Bardzo proszę, zasłużenie :) Pozdrawiam.Dora

      Usuń
  2. Ojej jak miło :) Dla mnie to również miłe zaskoczenie ! Dziękuje i gratuluje oczywiście :) :) Pozdrawiam ;* !

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja również bardzo dziękuję :)

    OdpowiedzUsuń

Fajnie, że trafiłaś na mojego bloga :) Zawsze z ogromną ciekawością czytam wszystkie komentarze :) Będzie mi miło, jeśli zostawisz również od siebie jakieś słowo lub dwa ;) Jeśli spodobały Ci się moje prace zapraszam również do polubienia mojego profilu Facebooku.