Google+ Followers

środa, 17 lipca 2013

Kartka dla Maluszka z okazji narodzin

Zajęłam się właśnie serią kartek dla Malusińskich, ta jest dość uniwersalna, pasuje równie dobrze na okazję Chrzcin, jak i na okazję narodzin bobasa,  celowo nie używałam koloru niebieskiego i różowego, by zachować ten uniweralny charakter. Co by nie rozpisywać się zbytnio nad rzeczami, które same się najlepiej zaprezentują na zdjęciach, zapraszam do obejrzenia galerii ze spinaczem gigantem w roli foto umilacza :)





Pozdrawiam,
Dora

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Fajnie, że trafiłaś na mojego bloga :) Zawsze z ogromną ciekawością czytam wszystkie komentarze :) Będzie mi miło, jeśli zostawisz również od siebie jakieś słowo lub dwa ;) Jeśli spodobały Ci się moje prace zapraszam również do polubienia mojego profilu Facebooku.