Google+ Followers

czwartek, 25 lipca 2013

Misio Fisio dla Małej Królewny

Ostatnio jakoś tak wyszło, że większość moich prac kręci się w koło tematu maluszków. Tym razem była szybka akcja, prośba o karteczkę na pierwsze urodziny, wymyśliłam w ostatniej chwili, że Misiowa grafika od Janet znajdzie się na karteczce. W tym miejscu muszę też podziękować za szybciutką akcję zakupową w DigtalPaper, dzięki bezproblemowemu kontaktowi i przemiłej wymianie maili szybciutko grafika była u mnie :)) Wszystko na papierach Just a note z RapaKivi. Projekt kartki inspirowany pracami wielu scrapujących koleżanek w tym Joligg, obrysowywane "obszycia" podpatrzone u FojAgi, którą podziwiam za minimalistyczne prace. A tak prezentuje się Misio Fisio stojący na głowie ;)









 

Pozdrawiam,
Dora
 


 

 

 

4 komentarze:

  1. Fisio jest tak uroczy ,że trudno oko oderwać.Pozdrawiam serdecznie.Jola

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję w imieniu Misia ;)) Pozdrawiam :) Dora

      Usuń

Fajnie, że trafiłaś na mojego bloga :) Zawsze z ogromną ciekawością czytam wszystkie komentarze :) Będzie mi miło, jeśli zostawisz również od siebie jakieś słowo lub dwa ;) Jeśli spodobały Ci się moje prace zapraszam również do polubienia mojego profilu Facebooku.