Google+ Followers

poniedziałek, 5 sierpnia 2013

Pudełeczko ślubne

Dawno już pudełeczek nie robiłam, w sumie, to żeby nie skłamać to w ogóle moje drugie pudełko ;P Mało oryginalna jestem ostatnio, tylko śluby i śluby, ale nie jest to znowuż taki niewdzięczny temat, raczej lekki i przyjemny. Miejsca na pieniążki inspirowane pracami scrapujących koleżanek. Pochwalę się że to mój pierwszy torcik i zrobiony od podstaw na własnym patencie ;) Ścianki boxa uzupełnione freebies`ami od joligg  - cytat o miłości i od elliszy - kalendarz,za które pięknie z tego miejsca dziękuję :)) Papiery to pomieszanie Rapakivi - groszki i paski, z nutkami pochodzącymi z kolekcji Lemonade. A prezent przemierzy najpierw trasę po podlasiu, żeby finalnie trafić do Młodej Pary w Łodzi :). Miłego oglądania.











 





Pudełeczko przy okazji zgłaszam do wyzwania w Scrapowym Pasie Startowym :) - freebies w natarciu
http://scrapowypasstartowy.blogspot.ie/2013/08/freebies-w-natarciu.html
Pozdrawiam,
Dora

4 komentarze:

  1. Dziękuję dotarła :) Muszę znaleźć chwilę, żeby zdjęcie pyknąć i ogłosić u siebie zabawę... Piękna kartka-pudełeczko ślubna...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To się cieszę :), już się bałam, że może coś poczta namieszała.Czekam zatem. Dzięki za miłe słowa.Pozdrawiam

      Usuń
  2. Super pomysł i piękne wykonanie. Dziękuję za udział w wyzwaniu SPS. =)

    OdpowiedzUsuń

Fajnie, że trafiłaś na mojego bloga :) Zawsze z ogromną ciekawością czytam wszystkie komentarze :) Będzie mi miło, jeśli zostawisz również od siebie jakieś słowo lub dwa ;) Jeśli spodobały Ci się moje prace zapraszam również do polubienia mojego profilu Facebooku.