Google+ Followers

niedziela, 11 sierpnia 2013

Ramowa renowacja shabby chic

Czy Wy też tak macie,że serwetki użyte w cudzych pracach zachwycają Was bardziej, niż te które stadami ;) zalegają w Waszej przydasiowej szafie? Ja tak właśnie mam, nie tykałam swoich serwetek od dłuższego czasu i trochę odstawiłam na bok decoupage, dopóki nie dostałam serwetek Różanej Ławeczki. I poszła lawina. Tym razem postanowiłam skończyć ramę, która swoją karierę rozpoczęła w biurowym pokoju i straszyła tam jakąś tanią reprodukcją, niestety zapomniałam zrobić jej zdjęć z tamtego przed renowacyjnego okresu, więc pokażę sam efekt końcowy. Sama rama ma posłużyć jako oprawa planu stołów wesela w klimacie vintage, dlatego też moje ukochane shabby chic z przetarciami poszło w ruch :)) A tak się prezentuje rameczka.







Pozdrawiam,
Dora

6 komentarzy:

Fajnie, że trafiłaś na mojego bloga :) Zawsze z ogromną ciekawością czytam wszystkie komentarze :) Będzie mi miło, jeśli zostawisz również od siebie jakieś słowo lub dwa ;) Jeśli spodobały Ci się moje prace zapraszam również do polubienia mojego profilu Facebooku.