Google+ Followers

piątek, 23 sierpnia 2013

Skrapki wspomnień z życia bobasa

Przybieram się właśnie do zrobienia prezentu na 18te urodziny, jak wiadomo jak się ma naście lat to i wymagania co do prezentów są wysokie. Na razie wiem jedno, będzie to scrap składajacy się ze zdjęć i zamknę go w ramce. Jako, że projekt jeszcze w głowie, to pokaże Wam o co mi mniej więcej chodzi, bo podobne rameczki już kiedyś robiłam, tylko, że dla ciut mniejszych dzieci ;) W zasadzie sam pomysł wziął się z potrzeby chwili, przyjaciółka chciała coś zrobić z bucikami z chrztu jej córeczki, jakąś pamiątkę itd itp i tak kazałam sobie dostarzyć z bucikami fotki brzdąca i reszta sama się zrobiła :) Kolejna rameczka miała "przechować" pamiątkowe opaski które noworodkom nakłada się w szpitalu na rączki. Tu też poprosiłam o zdjęcia, ulkowałam opaseczki, papiery scrapowe, trochę tuszu, mgiełek i efekty macie poniżej. Osiemnastkową pochwalę się niedługo :)






&



Pozdrawiam,
Dora

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Fajnie, że trafiłaś na mojego bloga :) Zawsze z ogromną ciekawością czytam wszystkie komentarze :) Będzie mi miło, jeśli zostawisz również od siebie jakieś słowo lub dwa ;) Jeśli spodobały Ci się moje prace zapraszam również do polubienia mojego profilu Facebooku.