Google+ Followers

piątek, 9 sierpnia 2013

Pasiasto-różane lusterko

Przyszedł czas na użycie prezentów z "podaj dalej", w ruch poszła beżowa serwetka w malutkie rożyczki od nomen omen Różanej Ławeczki :) Zdecoupage`owane lusterko można w sumie zamieścić w kategorii metamorfozy, ponieważ "ofiarą" moich działań było zapewne wszystkim znane ikeowe lusterko. Reszta przepisu to blękitna farba, taśma malarska, moje ulubione rypsowe tasiemki w groszki do zamocowania i taki oto efekt mamy - pasiasto-różane lusterko.
Jeśli ktoś widziałby je na swojej ścianie, to zapraszam do butiku.





Pozdrawiam,
Dora

6 komentarzy:

  1. Piękna ramka!!! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dorotko piękne dzieło, bardzo spodobałam mi się tasiemka:) Zdradzisz, gdzie takie piękne można zakupić? Buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)) Hmmm, dobre pytanie, tasiemkę kupiłam na zlocie scrapbookingowym, jak tylko przegrzebię swoją pamięć i przypomnę sobie co to mogło być za stoisko, to Ci podeślę. Podobną do tej tylko zółtą, taką jak użylam we francuskim zegarze z rowerkiem kupilam online na strychu.

      Usuń

Fajnie, że trafiłaś na mojego bloga :) Zawsze z ogromną ciekawością czytam wszystkie komentarze :) Będzie mi miło, jeśli zostawisz również od siebie jakieś słowo lub dwa ;) Jeśli spodobały Ci się moje prace zapraszam również do polubienia mojego profilu Facebooku.