Google+ Followers

środa, 21 sierpnia 2013

Ze starą fotografią w tle

A oto druga z rocznicowych karteczek. Ta jest na specjalną okazję - 45tą rocznie ślubu. Wyobrażacie sobie?? 45 lat razem...... wow. Dlatego też postanowiłam zrobić kartkę, która swoim wyglądem wywoła ciepłe wspomnienia z tego pięknego dnia sprzed 45 lat.... Stąd czarno-białe zdjęcie vintage nowożeńców, które  znalazłam w cudownej skarbnicy starych zdjeć - blog album anioła. Oczywiście nie mogło zabrknąć napisu ze wspomnianej okoliczności platynowego wesela, tu ukłony dla Joligg, która tworzy super digi stempelki i napisy. Dziękuję poraz kolejny i zapewne nie ostatni ;) A tak wygląda karteczka.





Pozdrawiam,
Dora

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Fajnie, że trafiłaś na mojego bloga :) Zawsze z ogromną ciekawością czytam wszystkie komentarze :) Będzie mi miło, jeśli zostawisz również od siebie jakieś słowo lub dwa ;) Jeśli spodobały Ci się moje prace zapraszam również do polubienia mojego profilu Facebooku.