Google+ Followers

poniedziałek, 19 sierpnia 2013

Rocznicowe Ptasiorki

Poproszono mnie o zrobienie dwóch rocznicowych karteczek, tu pokarzę pierwszą z nich, dla pary, która świętuje 15-tą rocznicę ślubu. Pomyślałam więc, że zrobię dla nich coś bardziej frywolnego. Tym razem w roli głównej ptasiorki, które pokusiłam się umieścić w serduszkowym okienku. Piszę, że pokusiłam, gdyż, być może nie widać tego na pierwszy rzut oka, ale pierwsza strona kartki jest podwójna, dając piękny efekt głębi. I chyba całkiem całkiem mi to wyzło, nieskromnie powiem, jak na pierwszą taką karteczkę z okienkiem. Czuję ,że nie ostatnią ;).





Pozdrawiam,
Dora

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Fajnie, że trafiłaś na mojego bloga :) Zawsze z ogromną ciekawością czytam wszystkie komentarze :) Będzie mi miło, jeśli zostawisz również od siebie jakieś słowo lub dwa ;) Jeśli spodobały Ci się moje prace zapraszam również do polubienia mojego profilu Facebooku.